1) Aby zamówić konkretny przedmiot, trzeba go odnaleźć w sklepie - można go poszukiwać przez zaglądanie do "kategorii", albo przez wpisanie nazwy w sklepowej wyszukiwarce.
2) Po wejściu na stronę z opisem przedmiotu należy wpisać zamawianą ilość i kliknąć : "Dodaj do koszyka".
Jeżeli powyżej ceny widnieją informacje o możliwych dodatkowych opcjach (nazywanych atrybutami) to przed dodaniem do koszyka należy je pozaznaczać.
Może to być na przykład "grawerowanie z dwóch stron" "kolor srebrny czy złoty?" itp.
Jeżeli wszystkie "atrybuty" zostały zaznaczone, to po kliknięciu "dodaj do koszyka" przechodzimy na kolejną stronę.
3) Na niej trzeba sprawdzić czy zgadza się zamawiana ilość, ewentualnie można ją zmienić.
Jeżeli wszystko się zgadza, to klikamy "złóż zamówienie" i przechodzimy na kolejną stronę - z wyborem sposobu wysyłki.
4) Pojawia się lista zna której zaznaczamy w jaki sposób wysłać. Widać tu ile kosztuje wysyłka. Koszt wysyłki jest wyliczany na podstawie wagi zamówienia.
Wybieramy odpowiedni sposób wysyłki (Kurier, paczkomat, poczta, w polsce, za granicą...).
5) Po wybraniu wysyłki pojawia się lista sposobu płatności. Tutaj trzeba zaznaczyć w jaki sposób będziemy opłacać zamówienie.
6) Po zaznaczeniu płatności pojawi się podsumowanie zamówienia i formularz na wpisanie twoich danych - adresu, telefonu, maila.
7) Poniżej tego formularza jest pole na wpisanie informacji o tym co mamy wygrawerować.
8) Po wypełnieniu tych pól trzeba zaznaczyć akceptację regulaminu, zgodę na przetwarzanie danych osobowych i obowiązek zapłaty.
9) I na samym końcu trzeba kliknąć "Wyślij zamówienie".
W tym momencie zamówienie zostaje złożone, a na adres podany w formularzu zostaje wysłany mail z potwierdzeniem złożenia zamówienia.
Jeżeli masz jakiś problem ze złożeniem zamówienia sprawdź czy wykonałeś wszystko tak jak opisano poniżej
1) Po wejściu na stronę główną widać obrazki przedstawiające najważniejsze kategorie sklepu. U góry można znaleźć pełna listę działów sklepu (kategorii) oraz wyszukiwarkę.
2A) Można wpisać w wyszukiwarce nazwę szukanego przedmiotu, albo część tej nazwy - w rezultacie zobaczymy listę wszystkich przedmiotów spełniających wpisane słowo
2B) Można wejść na listę działów (kategorii). W wielu kategoriach są jeszcze podkategorie, np szkło grawerowane ma działy kieliszki, szklanki, karafki, butelki, kufle.
Podkategorie mogą mieć kolejne podkategorie: np kieliszki dzielą się na kieliszki do wina, do szampana, do wódki, do koniaku.
Kategorie służą do dokładniejszego posortowania towaru. Jeżeli ktoś szuka kieliszków do wina, to nie musi przeglądać wszystkiego co zrobione ze szkła, tylko szybko trafia do tego co go interesuje.
Niezależnie od wybranej drogi, trafiamy w końcu do strony z opisem konkretnego produktu
3) Po wejściu na stronę wybranego produktu mamy widok jak poniżej:
Widzimy zdjęcie produktu, informacje o terminie wysyłki, koszcie wysyłki, cenie.
Widać również dodatkowe opcje do wyboru, tak zwane atrybuty. Występują tylko w niektórych przedmiotach ale jeżeli są widoczne to aby zamówić, trzeba je pozaznaczać. Zaznaczone są podświetlone na żółto.
3A) Zaznaczamy wybrane atrybuty (jeżeli są widoczne)
Jeżeli któryś atrybut nie zostanie zaznaczony, pojawi się przypomnienie i sklep nie pozwoli przejść dalej.
W niektórych produktach podana jest jedna cena ( jeżeli cena jest stała niezależnie od ilości), a w innych zamiast jednej ceny jest gradacja cenowa. Co to oznacza?
Dla niektórych przedmiotów cena zmienia się zależnie od zamawianej ilości. Im większa ilość tym niższa cena. W wypadku widocznym na obrazku przy zamówieniu od 1 do 24 sztuki cena wynosi 25 zł. Jeżeli zamówione zostanie od 25 do 96 kieliszków to cena spadnie do 23 zł. A jeżeli zamówienie będzie na 97 do 1000 kieliszków, to cena będzie wynosiła 20 zł.
3B) Wpisujemy zamawianą ilość
Po wpisaniu zamawianej ilości odpowiednia cena zostanie automatycznie uwzględniona w podliczaniu wartości zamówienia.
4) Po zaznaczeniu atrybutów i wpisaniu potrzebnej nam ilości klikamy "dodaj do koszyka" i przechodzimy do następnej strony:
Widzimy tutaj wszystko co zostało wrzucone do koszyka.
5) Teraz możemy sprawdzić czy zgadza się ilość i jaka jest wartość zamówienia z uwzględnieniem ilości i zaznaczonych dodatkowych atrybutów.
Jeżeli ilość jest błędna, np omyłkowo wrzuciliśmy do koszka dwa razy ten sam towar, to możemy poprawić.
Trzeba wpisać poprawną ilość i kliknąć "przelicz koszyk".
Jeżeli jakiś produkt trafił omyłkowo do koszyka, to można go usunąć klikając małą ikonkę kosza na śmieci po prawej stronie.
Z tego miejsca można wrócić do kontynuacji zakupów lub przejść do finalizacji zamówienia.
6) Jeżeli w koszyku wszystko się zgadza, to klikamy "złóż zamówienie"
Trafiamy na kolejną stronę, gdzie trzeba wybrać sposób wysyłki:
7) Wybieramy sposób wysyłki
Można wybrać dostawę kurierem, paczkomatem, pocztą, pobraniową lub po dokonaniu wpłaty.
Przy każdym ze sposobów wysyłki widać ile kosztuje. Jeżeli wartość zamówienia przekracza 400 zł, to dostawa na terenie Polski jest bezpłatna - stąd w tym wpadku widać koszt 0 zł.
8) Po wybraniu sposobu wysyłki przechodzimy do wyboru płatności:
Zaznaczamy jeden dostępnych kanałów płatności i przechodzimy nieco niżej,
9) Podajemy swoje dane adresowe i informacje o tym, co ma być grawerowane:
10) Zaznaczamy wszystkie "zgody" niezbędne do realizacji zamówienia.
Jest to potwierdzenie zapoznania się z regulaminem sklepu, zgoda na przetwarzanie danych osobowych (RODO), zgoda na zapłatę za zamówienie.
11) Po kliknięciu "wyślij zamówienie" zamówienie zostaje złożone, zarejestrowane u nas w sklepie, a na maila podanego w formularzu zostaje wysłana informacja potwierdzająca zakup.
W tym momencie zostajemy przeniesieni na stronę wybranego banku lub operatora kart, aby dokonać płatności.
Jeżeli w naszym katalogu grafik nie znajdujesz odpowiedniego rysunku, możesz przesłać swój własny. Aby było możliwe wygrawerowanie musi on spełniać pewne wymogi "techniczne".
Odpowiednio przygotowany plik przesyłasz po prostu mailem na adres: boro@boro-laser.com.pl
Najważniejsze jednak to wyjaśnienie co oznacza słowo "odpowiednie".
Dokładne informacje znajdują się na stronie "jak przygotować rysunki"
Tutaj tylko w skrócie:
1. Najlepiej przesłać rysunek wykonany wektorowo w Corelu (Corel Draw, wersja13 lub niższa).
2. Jeżeli nie masz rysunku w Corelu - prześlij go w pliku eps, ai lub pdf - ale niech to będzie starsza wersja
3. Jeżeli do takiego pliku wstawisz bitmapę, to będziemy traktowali rysunek jak bitmapowy - czyli nie zawsze możliwy do wykonania.
4. Jeżeli nie masz rysunku wektorowego, to może być bitmapa inaczej nazywana rysunkiem bitowym (czyli coś w rodzaju zdjęcia. Rysunki ściągane ze stron internetowych są bitmapami).
Bitmapa musi być czarno biała, o wysokiej rozdzielczości, i dość duża.
Najlepiej zapisać ją w pliku bmp lub tif. Ostatecznie w jpg.
Kolorowe bitmapy oraz bitmapy zawierające odcienie szarości nie nadają się do grawerowania. Przed wysyłką powinieneś zamienić rysunek na czarno-biały - czyli bez żadnych kolorów ani odcieni szarości.
5. Wyjątkowa sytuacja to grawerowanie zdjęć. Jednak tylko niektóre materiały na to pozwalają. Np. na kieliszkach w ogóle nie grawerujemy zdjęć. Możemy wygrawerować zdjęcie na naturalnym drewnie, i duże zdjęcia na lakierowanych skrzynkach, laminatach i pleksie (ale tylko duże zdjęcia ! więc nie na każdym przedmiocie)
6. Pliki Worda - lepiej tego nie używać. Tekst możesz przesłać po prostu w mailu, a rysunki dołączyć jako załączniki.
Aby można było wygrawerować coś na kupionym przedmiocie, musisz napisać co chciałbyś na nim mieć.
Nie musisz samodzielnie przygotowywać rysunku (projektu) - my go wykonamy na podstawie Twojego opisu.
Najprostszy sposób to wykorzystanie gotowych wzorów. W katalogu grafik jest kilka działów z takimi "gotowcami" gdzie wystarczy podmienić imiona,daty i już będzie gotowy rysunek.
Przykładowo niech będzie rysunek na skrzynkę i rysunek na kieliszki - na podstawie jednego z wykonanych zamówień:
W tym wypadku wystarczy napisać:
Na kieliszkach proszę wykonać rysunek 101-01B z inicjałami A K i datą 15.08.2010
Takie krótkie opisy wystarczają aby przygotować dla Ciebie odpowiedni projekt.
Ale wiemy, że nie wszystkie "gotowce" wszystkim odpowiadają. |
Skrzynka, rysunek102-09 Kieliszki, rysunek 101-01B: |
Z katalogu powinieneś wybrać tylko elementy, jakie chcesz umieścić w projekcie (wystarczy podać ich symbole), podać nazwę czcionki, przesłać tekst i opisać jaki ma być układ. Na tej podstawie możemy wykonać projekt .
Jako przykład niech posłuży opis przesłany przez jednego z naszych klientów.Na jego podstawie wykonano widoczny poniżej projekt.
ul.Leśna 38
kom.: 18 448 92 27
( numer tylko do sklepu internetowego
znajdującego się w Zaskalu )
ul.Leśna 38
tel.: 18 448 92 27
( numer tylko do biura i zakładu
znajdującego się w Zaskalu )
ul. Sokoła 13
kom.: 18 448 92 28
( numer tylko do sklepu stacjonarnego
znajdującego się w Nowym Targu )