Przechowalnia: ( 0 )


Gwarancja i zwroty

Zwroty towaru

Zgodnie z ustawą o ochronie praw kosumentów każdy kupujący w naszym sklepie ma prawo zwrócić zakupiony towar bez podawania przyczyn. Zgodnie z ustawą ma na to 14 dni.


Jednak idąc na rękę kupującym dajemy na zwrot rok czasu.

Tak więc można kupować bez obaw bo wciągu roku można zwrócić towar i odzyskać wpłatę.

Warunkiem przyjęcia zwrotu jest nienaruszony stan towaru, bez jakichkolwiek śladów użytkowania. Jeżeli towar zapakowany był w jakiś rodzaj firmowego opakowania to zwrócić trzeba razem z tym opakowaniem (czyli zwykłych kartonów nie trzeba zwracać, natomiast w wypadku pakowania w blistry, wytłoczki, pianki zabezpieczające - trzeba je zwrócić możliwie niezniszczone). Do zwracanego towaru musi być dołączony paragon - dowód zakupu. Koszt zwrotu ponosi zwracający.

Z możliwości zwrotu wyłączone są przedmioty wykonane na zamówienie - a więc z zamówionym nadrukiem, grawerem, haftem itp.  Czyli jeżeli ktoś zamówi skrzynkę bez graweru, to może ja odesłać  w ciągu roku. Ale jeżeli zamówi wykonanie swojego graweru to niestety nie ma możliwości zwrotu bez podawanie przyczyny.
Dlaczego tak ?  bo zwykły towar po zwrocie można ponownie sprzedać innemu chętnemu. A towar z wygrawerowaną dedykacją, czyimś imieniem, datą ślubu czy innym rysunkiem nie nadaje się do wykorzystania. Nikt tego nie weżmie oprócz osoby która zleciła wykonanie graweru. Dlatego prosimy o rozważne zakupy grawerowanych przedmiotów.


Gwarancja



Duża część sprzedawanych przez nas przedmiotów objętych jest gwarancją producenta. Jednak nie wszyscy producenci udzielają takiej gwarancji, a tam gdzie producent gwarancji udziela warunki mogą się znaczniue różnić.
Zależnie od tego co to za przedmiot, różne sprawy taka gwarancja obejmuje. To dość oczywiste, bo co innego może gwarantować producent kieliszka a co innego produceny metalowego breloczka.
Okresy gwarancyjne są różne: od bezterminowej gwarancji do 1 roku - zależnie od produktu. Jeżeli jakiś producent udziela gwarancji, to dokumenty gwarancyjne wysyłamy razem z towarem. Wszelkich informacji na ten temat mozna zasięgnać u nas przed dokonaniem zakupu.

Niezależnie od gwarancji każdy towar objęty jest naszą rękojmią. Rękojmia obejmuje okres 2 lat od daty dostarczenia towaru.
Reklamacje na podstawie rękojmi oejmuje fizyczne wady towar: nizezgodność towaru z umową (z opisem na stronie sklepu).

Ze swojej strony możemy zapewnić, że wszystkie przedmioty przed grawerowaniem są oglądane i sprawdzane czy nie mają jakichś widocznych wad.  Jeżeli przedmiot budzi jakieś zastrzeżenia to jest odsyłany do producenta, a do naszego klienta wysyłamy tylko to, co nie ma żadnych widocznych wad.
Jeżeli pomimo naszej kontroli zdarzy się jakieś ukryte uszkodzenie, to towar wymieniamy na nowy, naprawiamy albo zwracamy pieniądze.
Po wykryciu takiej wady najlepiej skontaktować się z nami, wtedy zależnie od przedmiotu zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie.

Uwaga: w wypadku niektórych przedmiotów wykonanie graweru powoduje utratę gwarancji producenta. Przykładowo, jeżeli przedmiot wykonany jest ze srebra powlekanego warstwą ochronną, to wykonanie graweru może uszkodzić taka warstwę. Nie da się grawerować tak aby ta warstwa została nienaruszona. Uszkodzna warstwa ochronna nie spełnia swojej roli, i z tego powodu producent może wycofać swoją gwarancję. Podobne sytucja może dotyczyć innych przedmiotów - grawerowanie często narusza strukturę materiału albo powłoki ochronne. Najczęściej nic się złego nie dzieje, ale trzeba o tym pamiętać, i w razie wątpliwości przed grawerowaniem zapytać czy nie będzie jakichś problemów z gwarancją.


100% satysfakcji

Gwarancja jakości usług

Nasza gwarancja wykonawcy usług dotyczy jakości i trwałości grawerowania. Gwarantujemy, że grawer nie da się usunąć, zetrzeć, wymazać itp. że nie zniknie, że jest wykonany zgodnie z zaakceptowanym projektem.

W wypadku niezgodności graweru z tym co zostało zaakceptowane dostarczamy na nasz koszt poprawnie wykonany grawer.
W wypadku stwierdzenia takiego błędu prosimy o kontakt, zaproponujemy odpowiednie rozwiązanie. Często zalezy od przedmiotu i rodzaju błędu. Czasem wystarczy dograwerować brakującą literkę, czasem trzeba wykonać całkiem nowy przedmiot. Każda taka sprawa traktowana jest indywidualnie, a koszty związane z jej załatwieniem leżą po naszej stronie.
Uwaga: dotyczy to tylko graweru wykonanego niezgodnie z projektem.  Jeżeli został zaakceptowany projekt a grawer jest z nim zgodny, to nie podlega to reklamacji.  Przykładowo zdarzają się sytuacje gdy ktoś pomyli datę urodzin, ślubu, chrzcin. Taka data jest w projekcie, i zostaje on zaakceptowany i wygrawerowany. Po otrzymaniu prezentu klient stwiedza, że data jest zła. No ale ponieważ widział projekt, miał czas na sprawdzenie i zaakceptował - to taka reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Na grawerowanie udzielamy bezterminowej gwarancji - w przekonaniu, że jakość grawerowania jest taka, że nigdy nie będzie z nią problemów.




Uszkodzenia w transporcie

Jak wysyłamy, co zrobić w razie uszkodzenia przesyłki

Wszystkie przesyłki są starannie przygotowane. Dokładnie zabezpieczamy każdy produkt w kilkuwarstwowy karton i folię bąbelkową, szkło zabezpieczone jest dodatkowo papierem lub styropianem i najczęściej umieszczone w drewnianych skrzynkach. 

Stłuczki w transporcie to około 1% realizowanych przez nas wysyłek. Pozostałe 99% oznacza pewność, że przesyłka dotrze nienaruszona.
Gdyby jednak okazało się, że cokolwiek uległo zniszczeniu, dostarczymy ponownie element na nasz koszt. 

Dla zapewnienia maksimum bezpieczeństwa dostawy, prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera lub pracownika poczty w momencie odbioru. Jeśli okaże się, że jakikolwiek element został uszkodzony, obowiązkiem kuriera jest spisanie protokołu szkody a na poczcie - przyjęcie reklamacji. 
Prosimy jednocześnie o poinformowaniu nas o tym fakcie i przekazaniu oryginału protokołu do naszego sklepu.

Warunkiem przyjęcia reklamacji związanej z uszkodzeniem towaru w transporcie jest spisanie z kurirerm protokołu uszkodzenia lub złozenie reklamacji na poczcie.

W wypadku przesyłek kurierskich nowy element wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu protokołu (może być przesłany mailem)

W wypadku przesyłek pocztowych sprawa jest bardziej skomplikowana. Na rozpatrzenie reklamacji czeka się ok. dwa tygodnie. Ponieważ odszkodowanie otrzymuje składający reklamację - to państwo dostaniecie pieniądze za uszkodzony przedmiot. Dlatego trzeba dokonać ponownej zapłaty na nasze konto (pieniądze te zostaną później zwrócone państwu przez pocztę). Można również odesłać do nas uszkodzoną przesyłkę (całą: tzn. opakowanie i zawartość ) i wtedy my składamy reklamację i dostajemy odszkodowanie. Ale najczęściej poczta zatrzymuje całą paczkę aż do rozpatrzenia reklamacji. W wypadku gdy w środku był tylko jeden uszkodzony element trzeba czekać z ponowną wysyłką aż poczta zwróci całość i wtedy dopiero możemy odesłać do państwa kompletne zamówienie.

Ponieważ ewentualne reklamacje przesyłek kurierskich załatwiane są bardzo szybko, polecamy tą formę wysyłki.





 

Sklep internetowy:

ZASKALE

ul.Leśna 38

kom.: 18 448 92 27

( numer tylko do sklepu internetowego
znajdującego się w Zaskalu )

Biuro i zakład:

ZASKALE

ul.Leśna 38

tel.: 18 448 92 27

( numer tylko do biura i zakładu
znajdującego się w Zaskalu )

Sklep stacjonarny:

Nowy Targ

ul. Sokoła 13

kom.: 18 448 92 28

( numer tylko do sklepu stacjonarnego
znajdującego się w Nowym Targu )

Dojazd boro-laser